<br />
<b>Notice</b>:  Trying to access array offset on value of type int in <b>C:\home\site\wwwroot\wp-content\themes\rdc\includes\page-intro.php</b> on line <b>91</b><br />
05 december 2023

Volledig digitale facturatie en aflevering dankzij NCO-EF en Dely

Sinds juni van dit jaar maakt Volkswagen Pon Financial Services (VWPFS) gebruik van de opties Elektronisch Factureren (NCO-EF) en Dely binnen de applicatie New Car Ordering. Deze mooie samenwerking tussen VWPFS, RDC en Dely Automotive Solutions is goed nieuws! Zowel voor de leasemaatschappijen, de aangesloten dealers van VWPFS én voor hun klanten.

Veel voordeel voor dealers

De meeste dealers in het land gebruiken NCO van RDC (onderdeel van Bovemij) voor het verwerken en afleveren van de zakelijke en private leaseauto’s van VWPFS. En dat wordt nu dus nog makkelijker: met NCO-EF en Dely verloopt de facturatie en aflevering voortaan volledig digitaal!

Het werken met NCO-EF en Dely biedt dealers veel voordelen:

  • Facturen uploaden is niet meer nodig.
  • Prijzen worden vóór aflevering van de auto afgestemd en definitief gemaakt.
  • Facturen worden sneller verwerkt en uitbetaald.
  • Tijdens de aflevering van de auto wordt voortaan digitaal ondertekend.

Gail Kranendonk, Manager Funding en Order bij VWPFS:

“Het mooie van deze samenwerking met RDC is dat er eigenlijk niet veel verandert. Onze samenwerking is alleen uitgebreid met het elektronische factureren en het digitale afleverdocument van Dely. En dat is prettig voor alle gebruikers. Het scheelt tijd en ruimte en biedt niet alleen voordelen voor WVPFS maar ook voor de dealer en de klant. Zo is de klant sneller op de hoogte van wijzigingen en ervaart hij bij aflevering een optimale klantreis die past bij deze tijd van digitalisering. Voor de dealer biedt het als voordeel dat hij sneller geholpen wordt en niet meer te maken heeft met de administratieve rompslomp van het uploaden en printen.”

Arnoud van der Heiden, Dely Automotive Solutions:

“Als aanbieder van Dely zijn we bijzonder blij met de koppeling tussen NCO en Dely. Dat maakt het voor leasemaatschappijen en dealers namelijk nóg makkelijker om gebruik te maken van het digitale Dely afleverformulier. Alle communicatie tussen NCO-gebruikende leasemaatschappijen en dealers verloopt via het NCO-platform. Om de gebruiksvriendelijkheid te bevorderen, is hier nu ook het ingebruiknameformulier digitaal in te vullen en te ondertekenen. Zo kan men het eenvoudig delen met de persoon die de aflevering verzorgt. Daarnaast is het afgeronde formulier, inclusief digitale handtekening, direct beschikbaar in NCO dankzij de slimme koppelingen met Dely. Dit scheelt zowel de dealer als de leasemaatschappij veel tijd en versnelt het gehele proces. Alle problematiek rondom foutief ingevulde of kwijtgeraakte fysieke afleverformulieren zijn hiermee volledig verleden tijd.”

Remco Schoenmaker, Alliantie- en Partnermanager RDC|viaBovemij.nl:

Wij zijn zeer content met de koppeling van de Dely App vanuit onze Business Partner Dely Automotive Solutions met onze applicatie NCO. Het stelt ons in staat om onze gewaardeerde relaties als VWPFS nog meer efficiency in de keten te bieden. Daarnaast levert hen ook een hogere klanttevredenheid op en een aanmerkelijk kortere doorlooptijd in het compleet maken van een dossier. Al met al een zeer mooie samenwerking in de gehele keten!

Ook de voordelen ervaren van NCO-EF en Dely?

Maak jij al gebruik van NCO en ben je benieuwd naar de mogelijkheden van Elektronisch Factureren voor jouw bedrijf? Neem dan contact op met Jelmer Garretsen, Key Accountmanager bij RDC|viaBovemij.nl, via telefoonnummer 06 14 95 54 12 of e-mailadres j.garretsen@rdc.nl. Wil je meer weten over Dely? Neem dan contact op met Arnoud van der Heiden van Dely Automotive Solutions via telefoonnummer 06 22 91 71 41 of e-mailadres avanderheiden@growteq.nl.

 

 

Heb je een vraag of opmerking,
of ben je op zoek naar advies?
<br />
<b>Notice</b>:  Trying to access array offset on value of type int in <b>C:\home\site\wwwroot\wp-content\themes\rdc\footer.php</b> on line <b>34</b><br />
Bel ons

Op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur kun je ons telefonisch bereiken.

020 - 644 55 53
Stuur een mail

Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over jouw bericht.

servicedesk@rdc.nl