De highlights van onze sessie op een rijtje
In de praktijk: onmisbare personalisatietechieken
Op 10 oktober vond het Automotive Marketing Event plaats in theater De Kom in Nieuwegaan. Natuurlijk waren ook wij hier aanwezig. Onze collega Mitch van Maurik deelde met bijna 100 marketeers uit de branche onmisbare innovatieve personalisatietechnieken in marketing automation. Was je niet aanwezig of wil je de highlights nog eens teruglezen? Wij hebben de belangrijkste inzichten voor je op een rijtje gezet.
Zo houd je grip op werkplaatsdrukte
Kamp je momenteel met een overvolle werkplaats én maak je gebruik van het Plan-IT werkplaatssysteem? Laat CaRe-Mail je helpen. Op basis van jouw actuele werkplaatscapaciteit kunnen we onderhoudsuitnodigingen versturen. Is het druk in de werkplaats? Dan wordt de uitnodiging automatisch eerder verstuurd. Is het juist rustig in de werkplaats? Dan wordt de uitnodiging later verstuurd. Zo zorgt CaRe-Mail altijd voor werkplaatsuitnodigingen op het juiste moment!
De voordelen
- Verstuur uitnodigingen op basis van werkplaatscapaciteit
- Stimuleer verspreiding van werkplaatsdrukte
- Verminder teleurgestelde klanten die misgrijpen en in het ergste geval noodgedwongen naar een concurrent moeten
Nieuwste personalisatietechniek met AI
Tijdens het event hebben we onze nieuwste personalisatietechniek geïntroduceerd. Door CaRe-Mail te koppelen aan diverse tools en databronnen hebben we ervoor gezorgd dat de auto van de consument de hoofdrol speelt in onze campagne. Met behulp van AI tonen we het exacte merk, model, kleur en zelfs het kenteken van de eigen auto in e-mails. Bovendien hebben we Autotelex geïntegreerd om persoonlijke inruilvoorstellen te versturen. Hierdoor kunnen consumenten direct zien hoeveel ze moeten bijbetalen voor een vervangende auto.
De voordelen
- Val op door de eigen auto van de klant in de campagne te tonen
- Persoonlijk aanbod dankzij de Autotelex integratie
- Niet alleen personalisatie in e-mail, maar de landingspagina na doorklik in e-mail
Sneak preview: Proefritmanager & CaRe-Mail
Ook kregen de bezoekers van onze presentatie op het event een exclusief voorproefje van een nieuwe integratie. Binnenkort is de koppeling tussen CaRe-Mail en Proefritmanager beschikbaar.
Met deze innovatieve koppeling wordt de communicatie rondom proefritten volledig geautomatiseerd via CaRe-Mail. We maken opnieuw gebruik van geavanceerde personalisatietechnieken om de proefritervaring zo optimaal mogelijk te maken. In de geautomatiseerde e-mails tonen we niet alleen de auto van de proefrit. Maar ook de vestiging waar de proefrit plaatsvindt is zichtbaar. Bovendien maken we gebruik van dynamische content om de klant alvast kennis te laten maken met de hoogtepunten van het specifieke automodel. En dat is nog niet alles. We hebben plannen om deze koppeling verder uit te bereiden. Zo willen we een koppeling maken met onze voorraad, zodat we vergelijkbare modellen kunnen tonen in de e-mails. Dit biedt de consument meerdere opties en versterkt de betrokkenheid in het aankoopproces.
Wil je hier meer over weten?
Neem dan contact op met onze specialisten. Samen bekijken we wat de mogelijkheden zijn.
of ben je op zoek naar advies?
Op de eerstvolgende werkdag neemt een medewerker van de servicedesk contact met je op over jouw bericht.
servicedesk@rdc.nl