Wat is uw bedrijfstype? Welk procestype zoekt u?

Senior Medewerker Klant Contact Center

Het Klant Contact Center (KCC) is verantwoordelijk voor het afhandelen van de eerstelijns vragen van klanten van RDC die per mail en per telefoon binnenkomen. Deze dienen met zorg te worden aangenomen en behandeld, want RDC hecht veel waarde aan klantbeleving. Een team van enthousiaste medewerkers draagt zorg voor een optimale bereikbaarheid van het KCC. Naast het oplossen van verschillende vraagstukken over de diensten en dienstverlening van RDC worden door de medewerkers commerciële kansen gesignaleerd. Jij bent in staat om mee te denken met onze klanten, maar ook over het optimaliseren van onze processen.

Jij bent als Senior Medewerker KCC in staat om mee te denken met onze klanten, en daarnaast ook over het optimaliseren van onze processen. Je bent communicatief vaardig en kan jouw collega’s motiveren en stimuleren. Je bent extravert, daadkrachtig, initiatiefrijk en je staat stevig in de schoenen. Daarnaast ondersteun je de Teammanager KCC in de dagelijkse operationele aansturing van het team.

Focus op klanten én prestaties staat centraal. Met een dosis wilskracht, inlevingsvermogen en lef krijg je dingen voor elkaar voor onze klanten en het team. Door jouw analytische vermogen en goede luistervaardigheden ben jij in staat om leads te genereren en zelf commerciële kansen te verzilveren. Ben jij de enthousiaste medewerker die niet terugdeinst voor uitdagingen en je collega’s graag meeneemt in jouw commerciële ideeën, dan ben jij degene die wij zoeken! Je komt te werken in een enthousiast jong en hecht team dat uitkijkt naar jouw komst en rekent op jouw enthousiasme en bijdrage aan het gezamenlijke resultaat

De werkzaamheden:

  • onze klanten op professionele wijze te woord staan;
  • de werkzaamheden bewaken, coördineren en verdelen over de aanwezige medewerkers, en tevens zelf klantvragen afhandelen binnen het servicelevel;
  • de voortgang bewaken van de afhandeling en beantwoording van klantvragen;
  • meedenken in het verbeteren van werkprocessen;
  • wensen en knelpunten signaleren vanuit het perspectief van de (interne) klant;
  • werkroosters opstellen en rapportages maken.

Wij vragen

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • relevante ervaring binnen een commerciële organisatie;
  • resultaatgerichte instelling;
  • sterke communicatieve vaardigheden;
  • stressbestendig;
  • teamgericht en collegiaal, met een flinke dosis humor;
  • logisch denkvermogen;
  • gestructureerd en ‘oog voor detail’;
  • ervaring in of affiniteit met de autobranche geeft je een streepje voor;
  • net als ervaring met TopDesk en Salesforce.

Wij bieden

  • een goed salaris, vakantiegeld en reiskostenvergoeding;
  • uitstekende pensioenregeling;
  • goede opleidingsmogelijkheden; wij willen graag dat je je blijft ontwikkelen;
  • een plek waar je kansen krijgt en gezien wordt, in een gezellig, maar dynamisch en wendbaar team.

Informatie

Herken jij je in dit profiel en wil je met een ambitieus team mensen bouwen aan het succes van RDC, dan komen wij graag met jou in contact. Stuur je motivatie en cv aan Syreetha Mijnals, corporate recruiter a.i., via recruitment@rdc.nl of solliciteer direct middels de button hiernaast.

Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Bel dan even met Jasmijn de Nijs (Teammanager KCC) op het nummer 020-5497171.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.