Wat is uw bedrijfstype? Welk procestype zoekt u?

Senior Medewerker Facturering (meewerkend voorman)

Wat ga je doen?

De Senior Medewerker Facturering coördineert en verricht zelfstandig complexe en gespecialiseerde werkzaamheden. Daarnaast coördineer je de dagelijkse werkzaamheden van de afdeling Klantenadministratie en ben je hun vraagbaak. Door jouw leiderschap maak je de afdeling beter. Je maakt rapportages voor accountmanagers en business owners en bent hun sparringpartner. Je hebt een goed inzicht in de organisatie en doet vanuit die kennis voorstellen om knelpunten op te lossen en processen te optimaliseren. Je implementeert en werkt volgens gestandaardiseerde processen. Uiteraard communiceer je met klanten en interne stakeholders.

Voornaamste taakgebieden:

  • Diverse facturatiestromen factureren (maandfabriek: abonnementen en transacties, en maand/ kwartaal/ halfjaar/jaarfacturen). Vooraf, achteraf en eenmalige facturen. Digitale en fysieke verzending coördineren. Medewerkerfacturering ondersteunen.
  • Stamgegevens van klanten , producten, prijzen en overige stuurgegevens inrichten en onderhouden.
  • Verkoopcontracten: beoordeling op financiële en overige administratieve aspecten.

Met wie ga je dat doen?

Je stuurt vier collega’s vakinhoudelijk aan. Je werkt nauw samen met de Manager Financiën & Administratie en rapporteert ook aan hem. De afdeling sales en de  business owners zijn jouw belangrijkste stakeholders.

Wat heb je nodig om succesvol te zijn?

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Kennis van en ervaring met administratieve processen.
  • Minimaal 5 jaar werkzaam in een soortgelijke functie.
  • Ervaring met gestandaardiseerde financiële omgeving, bij voorkeur SAP FICO en SD (= Sales and Distribution).
  • Ervaring met MS Excel, Outlook en Word.

Naast de bovenstaande eisen denk je in modellen en heb je een creatieve geest. Je bent secuur, analytisch en klantgericht. Je werkt makkelijk samen en bent een inspirerende verbinder. Je bent doelgericht en laat je niet afleiden. Als meewerkend voorman haal je het beste in je collega’s naar boven. Wij houden van vrolijke collega’s!

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een goed maandsalaris.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 24 vakantiedagen en 4 atv-dagen bij een fulltime dienstverband, een uitstekende pensioenregeling en reiskostenvergoeding.
  • De mogelijkheid om 32, 36 of 40 uur te werken.
  • Flexibele werktijden.
  • 50% korting op verzekeringen van Bovemij.
  • Een opleidingsbudget voor werkgerelateerde cursussen.

Meer over ons

Wij zijn gespecialiseerd in de ondersteuning van het mobiliteitsnetwerk met slimme processen en intelligente dataoplossingen. Dit mobiliteitsnetwerk bestaat uit meer dan 10.000 bedrijfsvestigingen in de Nederlandse mobiliteitssector. RDC is dé autoriteit als het gaat om betrouwbare en gedetailleerde inzichten in de marktontwikkelingen binnen deze sector. We werken met data van alle ruim 12 miljoen gekentekende voertuigen in Nederland en beschikken over een database met 10 jaar historie waarop online realtime allerlei analyses mogelijk zijn. RDC heeft 170 medewerkers en is in de afgelopen jaren met meer dan 20% gegroeid.

Solliciteren?

Wil je reageren op deze vacature? Stuur dan je cv naar onze corporate recruiter Baudi Heidanus via recruitment@rdc.nl, of solliciteer direct middels de button hiernaast. Nog vragen? Bel dan even met Baudi. Hij is telefonisch bereikbaar op nummer 06-57881471.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.