Wat is uw bedrijfstype? Welk procestype zoekt u?

Medewerker Facturering (28 – 32 uur p.w.)

Wat ga je doen?

  • Ondersteuning bieden aan de senior medewerker facturering.
  • Verkooporders en contracten vastleggen.
  • Loggingen van de diensten controleren.
  • Verkoopfacturen tijdig, juist en volledig verwerken.
  • De juiste autorisatie van de creditnota’s verzorgen.
  • Serviceverzoeken van klanten afhandelen.
  • Handleidingen en procedures van belangrijke processen up-to-date houden.

Met wie ga je dat doen?

Je maakt onderdeel uit van het team Financiën & Administratie, en je rapporteert aan de manager van die afdeling. In de dagelijkse werkzaamheden werk je nauw samen met de senior medewerker facturering. Het team is hecht en open, en schakelt makkelijk vanwege de korte lijnen.

Wat heb je nodig om succesvol te zijn?

  • Opleiding minimaal MBA of MBO 4.
  • Minimaal vijf jaar werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur met complexe facturering.
  • Je bent met diverse werkzaamheden van de administratie in aanraking geweest.
  • Je bent flexibel en klantgericht, staat stevig in je schoenen, bent secuur en analytisch.
  • Je kunt goed samenwerken en je bent zowel communicatief als sociaal vaardig (zowel mondeling als schriftelijk).
  • Gevorderde kennis van Excel en basiskennis van Outlook en Word, en ervaring met ERP-systemen, bij voorkeur SAP.
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands (vloeiend).
  • 28 – 32 uur per week beschikbaar.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een goed maandsalaris.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 24 vakantiedagen en 4 atv-dagen bij een fulltime dienstverband, een uitstekende pensioenregeling en reiskostenvergoeding.
  • Flexibele werktijden.
  • 50% korting op verzekeringen van Bovemij.
  • Een opleidingsbudget voor werkgerelateerde cursussen.

Meer over ons

Wij zijn gespecialiseerd in de ondersteuning van het mobiliteitsnetwerk met slimme processen en intelligente dataoplossingen. Dit mobiliteitsnetwerk bestaat uit meer dan 10.000 bedrijfsvestigingen in de Nederlandse mobiliteitssector. RDC is dé autoriteit als het gaat om betrouwbare en gedetailleerde inzichten in de marktontwikkelingen binnen deze sector. We werken met data van alle ruim 12 miljoen gekentekende voertuigen in Nederland en beschikken over een database met 10 jaar historie waarop online realtime allerlei analyses mogelijk zijn. RDC heeft 170 medewerkers en is in de afgelopen jaren met meer dan 20% gegroeid.

Solliciteren?

Wil je reageren op deze vacature? Stuur dan je cv naar onze corporate recruiter Baudi Heidanus via recruitment@rdc.nl, of solliciteer direct middels de button hiernaast. Nog vragen? Bel dan even met Baudi. Hij is telefonisch bereikbaar op nummer 06-57881471.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.