Wat is uw bedrijfstype? Welk procestype zoekt u?

Steeds meer klanten aan het woord

Nieuws 28 januari 2019

Jasmijn de Nijs manager Klant Contact Center vertelt: ‘Ik ben superblij! We meten nu gestructureerd en dagelijks hoe tevreden onze klanten zijn.’

Alle klanten die contact met ons hebben gehad, of dat nu per e-mail of telefoon is ontvingen al een klanttevredenheidsonderzoek per e-mail.

We onderzoeken nu nog dieper 

We hebben het onderzoek volledig geautomatiseerd en vragen nu ook aan klanten wat ze vinden van de tweedelijns ondersteuning. Dit betekent dat we naast het KCC nu onze volledige Customer Service Organisatie (CSO) meenemen in het onderzoek. Zo kunnen we nog dieper in de organisatie onderzoeken wat u van onze dienstverlening vindt. Wat kan beter, maar ook waar bent u blij mee, zodat we daar actief op in kunnen spelen.

Heeft u regelmatig contact met het KCC ?

We hebben meldingen ingebouwd om ervoor te zorgen dat u niet drie keer per week een onderzoek krijgt. Mocht u toch ervaren dat u vaker een onderzoek ontvangt dan horen we het graag via: kcc@rdc.nl of 0900-2700700.

Delen via