Wat is uw bedrijfstype? Welk procestype zoekt u?

Een kopje koffie?

Geen categorie 24 januari 2019

 

Bram Adams, online manager bij van Mossel Automotive Groep wilde wel op de foto met zijn rotsen in de branding van het Klant Contact Center. Als je hun stem hoort weet je vast wie het zijn!

Bram was bij RDC in Amsterdam om met onze manager sales Hein Balesar verder te sparren over  welke slimme data en statistische marktgegevens we in huis hebben om ze nog verder te ondersteunen.

Het eerste contact voor alle klantvragen

Naast accountmanagers die onze klanten op weg helpen, hebben we ook een Klant Contact Center. Zij zijn het eerste contact voor alle klantvragen. En helpen u via de telefoon of per e-mail door technische ingewikkeldheden en andere brandende vragen heen. Onze rotsen in de branding. Twee daarvan zie je (links) hier op de foto:  en Omayma Lamrabti en Remco Hogendoorn .

Welkom!

Het contact met klanten vinden ze superleuk en vaak roepen klanten ook: ‘Als je in de buurt bent moet je maar eens een kopje koffie komen doen.’ Waarop Remco zegt: ‘Klanten zijn ook bij ons van harte welkom! We hebben goede koffie hier. Geen oploskoffie. Alhoewel we veel oplossen hier bij het KCC.’

Delen via