#Hoe? Je doet thuis de was toch ook niet meer met de hand!? - RDC
Wat is uw bedrijfstype? Welk procestype zoekt u?

#Hoe? Je doet thuis de was toch ook niet meer met de hand!?

Weet jij precies wie jouw klanten nog zijn? Rijdt die persoon nog wel in die auto? Heeft het wel zin om hem te mailen of moet je hem bellen om te vragen of hij met zijn nieuwe auto ook bij jou gaat komen?

CARE Dataonderhoud geeft antwoord op deze vragen. Direct al je klantgegevens opgeschoond en je voertuigen erbij. Precies weten wie nog klant is en wie je moet terugwinnen. Volledig automatisch, zonder omkijken. Wil je toch controle? Dat kan. Je kan alle klantverrijkingen handmatig accorderen, maar het hoeft niet.
Weten wie je klant is levert je business op, niet waar?

Nu denk je: leuk zo’n abonnementje erbij, maar wat levert dat mij nu op in harde pegels? Voor iedere paar honderd euro’s moet je natuurlijk weer extra onderhoud doen of extra auto’s verkopen. Onze ervaring laat zien dat CARE Dataonderhoud twee keer zoveel oplevert als het kost.

Normaal betaal je aansluitkosten. Dan duurt het een paar maanden voordat je het abonnement hebt terugverdiend. Als je je nu vrijblijvend inschrijft, betaal je geen eenmalige aansluitkosten en heb je de kosten voor CARE Dataonderhoud diezelfde maand al terugverdiend.

Wacht niet langer, en schrijf je in! Bij voldoende inschrijvingen benaderen we je begin 2018 om de aansluiting te activeren.

 

Ik schrijf me in!

 

Hieronder zie je de maandelijkse kosten. Dit bedrag is afhankelijk van het aantal gekoppelde klanten:

Aantal gekoppelde klanten Per vestiging per maand
 0 – 1.000  € 50,-
 1.001 – 2.000  € 60,-
 2.001 – 3.000  € 70,-
 3.001 – 4.000  € 80,-

* Gekoppeld aan een kenteken na de initiële schoning

 

Daarvoor worden de volgende gegevens geschoond

Actueel voertuigbezit Commerciële uitvoering
Verhuizing VIN-nummers (door de branche
Verbetering (bedrijfs)naam verzameld)
Adresverbetering APK-datum
Telefoonnummers Datum 1B
KvK-nummers en adressen Brandstofsoort

 

En dat verdien je snel en makkelijk terug

  1. Uit onderzoek onder universele autobedrijven met een Garage Management Systeem bleek dat het klantenbestand van een gemiddeld autobedrijf met meer dan 50% vervuild is. Meer dan 50% van uw APK- en onderhoudsmailings gaat dus verloren.
  2. Een gemiddeld universeel autobedrijf geeft € 250 per maand uit aan marketing. Dan is € 125 hiervan weggegooid.
  3. Jij kunt dit voorkomen door jouw data te laten wassen. Dit begint bij € 50 per maand.
  4. Maak je meer dan € 100 aan marketingkosten per maand, dan heb je het abonnement dus al direct terugverdiend.
  5. Daarnaast oogt een correct klantenbestand professioneler.

 

Ik schrijf me in!