Wat moet ik doen als de klant aangeeft dat de link naar de enquête het niet doet of dat hij de enquête niet kan openen?
Faq 2 december 2015Sommige klanten hebben hun e-mailprogramma zó ingesteld dat links niet actief zijn, zoals naar de enquête.
Handig om te weten: alle nog niet ingevulde enquêtes worden op de klantensite van de klant getoond. Daar blijven ze staan totdat ze zijn ingevuld, of verwijderd wanneer ze 3 maanden na verzending niet zijn ingevuld.
Delen via
Actueel nieuws
- Jaaroverzicht 2020 4 januari 2021
- 20 procent minder nieuwe personenauto’s geregistreerd in 2020 1 januari 2021
- Registratie (land)bouwvoertuigen en RDC 23 december 2020
- Nieuwe RDW voorwaarden voor gebruik VIN (chassisnummer) 16 december 2020
- Coronamaatregelen: wat betekent de tweede lockdown voor jou? 14 december 2020
Meer vragen
-
Faq
Na het registreren van een voertuig in BARS, staat er een rood uitroepteken bij de voertuiggegevens. Wat nu?
29 augustus 2016Het kan voorkomen dat er bij een registratie in de kolom Status een rood uitroepteken verschijnt. Do...
-
Kunnen twee verschillende medewerkers op dezelfde dag dezelfde auto registreren?
17 juni 2016Is zo'n dubbele registratie correct? Ja, dit is correct. BARS is gebaseerd op de handreiking bijtell...
-
Mobi-id
Hoe maak ik een nieuw Mobi-ID aan?
23 mei 2016https://www.youtube.com/watch?v=kuO5YcuRSfo...