Klant aan het woord: Autoservice Eigenraam: "Wij laten al onze CaRe-Mailings automatisch accorderen." - RDC
Wat is uw bedrijfstype? Welk procestype zoekt u?

Klant aan het woord: Autoservice Eigenraam: “Wij laten al onze CaRe-Mailings automatisch accorderen.”

Bij CaRe-Mail delen we graag ervaringen van andere gebruikers met als doel u te laten zien hoe andere autobedrijven met CaRe-Mail omgaan. Dit kunt u vervolgens weer gebruiken om inspiratie en ideeën op te doen voor de wijze waarop ú CaRe-Mail inzet binnen uw organisatie. Deze keer is Saskia Lodder van Autoservice Eigenraam aan het woord. Eigenraam maakt al bijna 8 jaar gebruik van het CaRe-Mail pakket.

Autobedrijf Eigenraam laat zich binnen CaRe-Mail volledig ontzorgen door alle autogerelateerde e-mails en brieven automatisch te accorderen. “Door jarenlang gebruik van CaRe-Mail weten wij precies wat we van het systeem kunnen verwachten en wij vertrouwen volledig op de contactmomenten die dagelijks worden gegenereerd.”

“Wij weten precies welke mailings en tijdstipbepalingen het beste voor ons bedrijf werken en hoeven daar in principe geen aanpassingen meer in te doen. In het begin hebben we een periode dagelijks handmatig geaccordeerd. Toen we gedurende een lange periode merkten dat alles goed verliep, zochten we naar een alternatief om tijd te besparen en hier niet dagelijks naar te moeten kijken.”
Op dat moment zijn de CaRe-Mailings van Eigenraam geleidelijk allemaal op automatisch accorderen gezet. “Geweldig dat alles automatisch kan, met uitsluitend positieve klantreacties”, laat Saskia Lodder ons weten.

Wilt u uzelf ook ontzorgen door bepaalde mailings automatisch te accorderen? Vul dan het contactformulier in en geef de exacte benamingen door van de mailings die u graag op automatisch accorderen wilt laten zetten. Standaard worden automatisch geaccordeerde mailings van  ma t/m vr tussen 7:00 en 22:00 uur en zo en za tussen 10:00 en 22:00 uur verstuurd. Uiteraard kunnen wij hier per dag een andere tijdsperiode instellen.